Η φύση της σημερινής εργασίας έχει ανάγει το εργασιακό στρες στο No1 εργασιακό κίνδυνο, με επιπτώσεις στην υγεία και στην ευημερία των εργαζομένων τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και στην αποτελεσματικότητα της επιχείρησης.
Το εργασιακό στρες συνδέεται με το περιβάλλον εργασίας, την οργάνωση της εργασίας, τη διοίκηση και την ηγεσία, την ικανοποίηση του εργαζομένου από την εργασία του, τις προοπτικές επαγγελματικής ανάπτυξης και πολλές άλλες εργασιακές παραμέτρους.
Ο στόχος του webinar είναι η αντιμετώπιση του εργασιακού στρες, των πηγών, των συμπτωμάτων και των επιπτώσεών του. Το σεμινάριο παρέχει εργαλεία και τεχνικές για διαχείριση και αντιμετώπιση του εργασιακού στρες τόσο σε επίπεδο επιχείρησης όσο και σε επίπεδο εργαζομένου.
Σε ποιους απευθύνεται
Στελέχη επιχειρήσεων, ελεύθερους επαγγελματίες, εργαζόμενους που αισθάνονται στρες ή άγχος.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Να αναγνωρίζουν:
- το στρες
- τη διαφορά του Στρες από το Άγχος
- το εργασιακό στρες
- τις πηγές και τις επιπτώσεις του εργασιακού στρες
- το Burn-out
- Να αντιμετωπίσουν το εργασιακό στρες
- Να διαχειρίζονται το εργασιακό στρες μέσω τεχνικών χαλάρωσης
Θεματολογία
- Εισαγωγή, βασικές έννοιες
- Αξιολόγηση βαθμού στρες
- Πρόληψη/Αντιμετώπιση
Μεθοδολογία
- Παρουσίαση
- Ερωτοαπαντήσεις
Εκπαιδευτικό Υλικό
- “Το άγχος στην εργασία, STOP!”, Έκδοσεις IDEC Α.Ε., 2006
- Ψηφιακές πηγές για περαιτέρω μελέτη του θέματος
Ημερομηνίες – Διάρκεια
Το σεμινάριο έχει διάρκεια 4 ώρες
Πιστοποιητικό
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 12
- Quizzes 0
- Διάρκεια 4 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 0
- Assessments Yes
-
Ορισμός - Αιτίες και πηγές στρες
-
Αξιολόγηση και Επίλυση
-
Εξάντληση (Burnout)
-
Τεχνικές προσωπικής διαχείρισης στρες
-
Ενσυνειδητότητα στο χώρο εργασίας (Mindfulness in the Workplace)