Digital marketing με χρήση Gamification
Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών βρίσκεται στην κορυφή του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Με τη χρήση, όμως, νέων τεχνικών, όπως το gamification, η παρουσία μιας επιχείρησης στα ψηφιακά μέσα καθίσταται ανταγωνιστική. Διαφοροποιείται από τα συνηθισμένα που έχουν κουράσει το αγοραστικό κοινό και κερδίζει με άμεσο τρόπο συνεχώς έδαφος στις νέες πολιτικές marketing διεθνώς.
Στο πλαίσιο αυτού του σεμιναρίου, θα μάθουμε πώς να δημιουργήσουμε μία ανταγωνιστική και πρωτότυπη στρατηγική στο marketing, μέσα από το «gamification». Με πρακτικές εφαρμογές και εστίαση στην εξοικείωση της χρήσης αυτών των πρακτικών, επικεντρωνόμαστε απόλυτα στις ανάγκες ενός σύγχρονου επαγγελματία. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν πρωτότυπα εργαλεία και μεθόδους που στρέφουν την στρατηγική marketing σε μία περαιτέρω αλλαγή ως προς την ποιότητα. Θα δοθεί έμφαση στο πώς θα αναπτύξουν και θα εντάξουν στην στρατηγική τους αυτές τις μεθόδους και ολοκληρώνοντας το σεμινάριο θα έχουν ήδη έτοιμες τις πρώτες προτάσεις για την εφαρμογή των πρωτοπόρων αυτών μεθόδων.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, διευθυντικά στελέχη και υπεύθυνους για την χάραξη στρατηγικής marketing.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Επιλέγουν εναλλακτικούς τρόπους για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
- Σχεδιάζουν στρατηγικές marketing διαφοροποιημένες από τις κοινότυπες προσεγγίσεις που εφαρμόζονται ως τώρα.
- Πειραματίζονται με πρωτότυπους τρόπους προσέγγισης του αγοραστικού κοινού.
- Αναπτύσσουν και να εξελίσσουν μεθόδους που ελκύουν νέους πελάτες και μετατρέπουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες ως πρεσβευτές της επιχείρησης.
- Υιοθετούν το gamification ως μέθοδο στρατηγικής της πολιτικής προώθησης (marketing)
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Αρχές Digital Marketing, Gamification, Εφαρμογές Gamification, Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν το δικό τους portfolio με δραστηριότητες και ασκήσεις, καθώς και πλάνο εφαρμογής των αποτελεσμάτων της κατάρτισης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
Ανδρέας Μουγγολιάς: Ο Ανδρέας Μουγγολιάς, είναι εκπαιδευτής ενηλίκων με 15 χρόνια εμπειρίας, με σπουδές στους τομείς της Πληροφορικής και της Παραγωγής και Προώθησης προϊόντων και με μεταπτυχιακές σπουδές στις Ευφυείς Τεχνολογίες και στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει συνεργαστεί με το ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ σε θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ ενώ είναι και συγγραφέας οδηγών σπουδών τόσο για σεμινάρια όσο και για προγράμματα σπουδών. Είναι συνεργάτης του ΕΟΠΠΕΠ, με αρμοδιότητα στις εξετάσεις πιστοποίησης ενώ έχει συνεργαστεί και με αρκετούς δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς για τη διεξαγωγή σεμιναρίων επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης. Επίσης είναι βασικός συνεργάτης και σύμβουλος του ΔΙΕΚ Αιγάλεω σε θέματα μαθητείας στον τομέα της Πληροφορικής, Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus και σχεδίασης και εκπόνησης προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτών ενηλίκων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Μέσα από ερωτηματολόγιο.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
Πιστοποιητικό επιμόρφωσης σε νέες μεθόδους ψηφιακού marketing.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
8 ώρες - 9:00-17:00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Αρχές Digital Marketing
- Βασικές αρχές του Digital Marketing
- Ιστοσελίδες και Digital Marketing
- Εφαρμογές – Apps
- Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης
- Gamification
- Marketing και διασκέδαση
- Αρχές του Gamification
- Πώς μπορεί το Gamification να βοηθήσει στην ισχυροποίηση της στρατηγικής μας στο Digital Marketing
- Δραστηριότητες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων με χρήση τεχνικών gamification
- Εφαρμογές του Gamification
- Πετυχημένες εφαρμογές του Gamification
- Φιλοσοφία και τρόποι προσέγγισης κοινού
- Σύγχρονες τεχνολογίες στην υπηρεσία του Gamification
- Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
- Τα αρνητικά του Gamification
- Τα όρια στην χρήση του Gamification
- Συνηθισμένα λάθη στην εφαρμογή του Gamification
- Ανατροφοδότηση
- Συζήτηση και προβληματισμοί
- Αξιολόγηση σεμιναρίου
ΚΟΣΤΟΣ
80 ευρώ ανά συμμετέχοντα. Η τιμή περιλαμβάνει παρακολούθηση του εργαστηρίου.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
Χώρος | Ημερομηνίες | Διάρκεια |
IDEC | 12/9/2019 | 09:00-17:00 |