Ένα επίκαιρο σεμινάριο για το πώς θα προσαρμοστεί το προσωπικό της επιχείρησης σας στο σενάριο απομακρυσμένης πρόσβασης στην εργασία, πώς θα συνεχίσει η εταιρεία σας την εύρυθμη λειτουργία της και πώς θα διατηρήσετε την παραγωγικότητα, την αποδοτικότητα και την καλή σας διάθεση ψηλά!
Μάθετε και εξοικειωθείτε με τα πιο χρήσιμα ψηφιακά εργαλεία και τις πιο εφαρμόσιμες τεχνικές διοίκησης της ομάδας σας εξ αποστάσεως.
Στο Webinar Επιχειρήσεις & Smart Work θα μάθετε πώς να αξιοποιήσετε τα πλεονεκτήματα του smart work, πώς να αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες και τις προκλήσεις του, ποιες είναι οι πιο εύχρηστες εφαρμογές και συστήματα και πώς τα χρησιμοποιούμε στην πράξη.
Επίσης θα γνωρίσετε πώς να οργανώσετε το περιβάλλον εργασίας και πώς γίνεται η διασύνδεση με την επιχείρηση, πώς αποθηκεύετε και πώς διαχειρίζεστε τα αρχεία της εταιρείας (Dropbox, Google Docs) και πώς να επικοινωνείτε με τους εργαζόμενους και την ομάδα σας σωστά.
Κατά τη διάρκεια του, έχετε τη δυνατότητα live επικοινωνίας με τον εκπαιδευτή για να λύσετε τις απορίες σας και να λάβετε εξειδικευμένες συμβουλές.
Το πρόγραμμα σχεδιάζεται σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας σας, προγραμματίζεται στον χρόνο που σας εξυπηρετεί και περιλαμβάνει σενάρια, μελέτες περίπτωσης και παραδείγματα που βασίζονται στο χώρο που ανήκετε και στον τρόπο εργασίας που εφαρμόζετε.
Το σεμινάριο στοχεύει στην ανάπτυξη:
Αν είστε:
- Ιδιοκτήτης/τρια εταιρείας
- Στέλεχος Διοίκησης
- Στέλεχος HR
- Ελεύθερος/η επαγγελματίας
Κλείστε ραντεβού μαζί μας για δωρεάν συμβουλευτική καθοδήγηση σε σχέση με τις εκπαιδευτικές σας ανάγκες και τους τρόπους που μπορούμε να τις ικανοποιήσουμε.
