-
Γνωριμία με την πλατφόρμα Facebook Ads 1
-
Δημιουργία σελίδας για την επιχείρησή σας στο Facebook 3
-
Γνωριμία με με τις διαφημίσεις στο Facebook 9
-
Τι είναι το Facebook Ads Manager – Δημιουργία λογαριασμού και setupΔιάλεξη3.1
-
Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις στο Facebook – Auctions, scores, bidding, billingΔιάλεξη3.2
-
Βασικές έννοιες – Sales funnel, Customer journey, Objectives and GoalsΔιάλεξη3.3
-
Γνωριμία με τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων στο FacebookΔιάλεξη3.4
-
Πως να επιλέξετε και να βρείτε το κατάλληλο κοινό στο FacebookΔιάλεξη3.5
-
Δημιουργία διαφημίσεων – Σχεδιασμός δομήςΔιάλεξη3.6
-
Συμβουλές για την δημιουργία των κατάλληλων κειμένων, εικόνων, βίντεο κλπΔιάλεξη3.7
-
Do’s and don’ts σχετικά με την διαφήμιση στο FacebookΔιάλεξη3.8
-
Επιλογή των κατάλληλων των τοποθετήσεων, του προϋπολογισμού και του προγράμματος των διαφημίσεωνΔιάλεξη3.9
-
-
Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων 4
-
Τροποποίηση και βελτιστοποίηση των διαφημίσεωνΔιάλεξη4.1
-
Πως να παρακολουθήσετε την απόδοση των διαφημίσεων σας με την χρήση του Facebook PixelΔιάλεξη4.2
-
Παρακολούθηση και μέτρηση της αποδοτικότητας και των αποτελεσμάτων των διαφημίσεωνΔιάλεξη4.3
-
Split tests, A/B tests – Τι πρέπει να γνωρίζετε και πως μπορούν να σας βοηθήσουνΔιάλεξη4.4
-
This content is protected, please login and enroll course to view this content!
