“Η απουσία του digital marketing σε μία επιχείρηση,
είναι σαν να ανοίγεις ένα κατάστημα και να μην το λες σε κανέναν”
Σε μία εποχή που όλα είναι συνδεδεμένα μέσω του Internet, είναι απαραίτητο για μία επιχείρηση να προσαρμόσει τη δραστηριότητά της στις νέες συνθήκες για να μπορέσει να αναπτυχθεί.
Το Facebook αποτελεί μία από τις καλύτερες και πιο αποδοτικές πλατφόρμες, σε παγκόσμιο επίπεδο, που μπορεί να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση για να πετύχει τους στόχους της.
- Το χρησιμοποιούν περισσότεροι από 2,2 δις χρήστες τον μήνα
- Είναι ένα από τα αποδοτικότερα μέσα διαφήμισης με περισσότερο από 51% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης στο Internet
- Μπορείτε να προσεγγίσετε ακριβώς το κοινό που σας ενδιαφέρει
- Είναι εύκολο να ξεκινήσετε τις δικές σας διαφημίσεις γρήγορα και αποδοτικά
Στο IDEC Training Centre, σχεδιάσαμε και αναπτύξαμε ένα σεμινάριο ειδικά για το Facebook και το πως μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για τις διαφημίσεις σας.
Σε ποιούς απευθύνεται
- Σε επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους
- Σε στελέχη marketing και digital marketing
- Σε social media managers
- Σε όποιον ενδιαφέρεται να αναπτύξει τις γνώσεις του στον τομέα του Digital Marketing
Περιγραφή σεμιναρίου
Το σεμινάριο περιλαμβάνει τις ακόλουθες θεματικές ενότητες:
- Πως το Facebook μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας
- Πως να δημιουργήσετε την Σελίδα της επιχείρησής σας στο Facebook
- Συμβουλές περιεχομένου για την Σελίδα σας
- Πως να μετρήσετε την απόδοση της Σελίδας σας
- Τι είναι το Facebook Ads Manager – Δημιουργία λογαριασμού και setup
- Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις στο Facebook – Auctions, scores, bidding, billing
- Βασικές έννοιες – Sales funnel, Customer journey, Objectives and Goals
- Γνωριμία με τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων στο Facebook
- Πως να επιλέξετε και να βρείτε το κατάλληλο κοινό στο Facebook
- Δημιουργία διαφημίσεων – Σχεδιασμός δομής
- Συμβουλές για την δημιουργία των κατάλληλων κειμένων, εικόνων, βίντεο κλπ
- Do’s and don’ts σχετικά με την διαφήμιση στο Facebook
- Προσδιορισμός των τοποθετήσεων, του προϋπολογισμού και του προγράμματος των διαφημίσεων
- Τροποποίηση και βελτιστοποίηση των διαφημίσεων
- Πως να παρακολουθήσετε την απόδοση των διαφημίσεων σας με την χρήση του Facebook Pixel
- Παρακολούθηση και μέτρηση της αποδοτικότητας και των αποτελεσμάτων των διαφημίσεων
- Split tests, A/B tests – Τι πρέπει να γνωρίζετε και πως μπορούν να σας βοηθήσουν
Μεθοδολογία
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί με την μορφή του webinar. Μέσω του webinar έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε live το σεμινάριο από οποιοδήποτε μέρος και αν βρίσκεστε απλά χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή σας. Επίσης, έχετε την δυνατότητα της άμεσης και online επικοινωνίας με τον εισηγητή καθώς και την δυνατότητα της υποβολής ερωτήσεων.
Σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Πιστοποιητικό
Πιστοποιητικό επιμόρφωσης σε Facebook Ads για επιχειρήσεις.
Ημερομηνίες – Διάρκεια
Το σεμινάριο έχει διάρκεια έξι (6) ώρες και πραγματοποιείται σε 2 τρίωρα sessions.
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 17
- Quizzes 0
- Διάρκεια 6 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 1
- Assessments Yes
-
Γνωριμία με την πλατφόρμα Facebook Ads
-
Δημιουργία σελίδας για την επιχείρησή σας στο Facebook
-
Γνωριμία με με τις διαφημίσεις στο Facebook
- Τι είναι το Facebook Ads Manager – Δημιουργία λογαριασμού και setup
- Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις στο Facebook – Auctions, scores, bidding, billing
- Βασικές έννοιες – Sales funnel, Customer journey, Objectives and Goals
- Γνωριμία με τους διαφορετικούς τύπους διαφημίσεων στο Facebook
- Πως να επιλέξετε και να βρείτε το κατάλληλο κοινό στο Facebook
- Δημιουργία διαφημίσεων – Σχεδιασμός δομής
- Συμβουλές για την δημιουργία των κατάλληλων κειμένων, εικόνων, βίντεο κλπ
- Do’s and don’ts σχετικά με την διαφήμιση στο Facebook
- Επιλογή των κατάλληλων των τοποθετήσεων, του προϋπολογισμού και του προγράμματος των διαφημίσεων
-
Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση διαφημίσεων