Με τον όρο Visual merchandising ορίζουμε την τέχνη να δημιουργεί κανείς μια άρτια βιτρίνα, που θα προσελκύει τους πελάτες με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων (άρα και του κέρδους) της επιχείρησης. Είναι η τέχνη της επικοινωνίας με τον δυνητικό πελάτη. Με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που προσφέρει το πρόγραμμά μας, θα τον προσελκύετε να αγοράσει τα προϊόντα που προβάλλετε. Τα μυστικά της συγκεκριμένης τέχνης (διότι περί τέχνης πρόκειται) είναι πολλά.
Η IDEC S.A. δημιούργησε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών με τίτλο «Visual Merchandising», με σκοπό οι μελλοντικοί Visual Merchandisers να αποκτήσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια, που θα τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου επαγγέλματος.
Σχεδιάστηκε με γνώμονα, την σημερινή κατάσταση της αγοράς, η οποία ευνοεί την απορρόφηση τέτοιων επαγγελματιών. Το πρόγραμμα προσφέρεται εξ αποστάσεως (e-learning) και είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για αυτοδιδασκαλία, ενώ η διάρκεια του αντιστοιχεί σε 60 διδακτικές ώρες.
Σε ποιους απευθύνεται
Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους καταστημάτων που προβάλλουν τα προϊόντα τους σε βιτρίνα. Επίσης σε διακοσμητές και ερασιτέχνες του χώρου, που επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά ή και όχι με το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Ολοκληρώνοντας το “Visual Merchandising“:
- Θα έχετε αποκτήσει γνώσεις πάνω στις διαφορετικές προσεγγίσεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου
- Θα έχετε κατανοήσει την έννοια του εμπορικού σήματος και του Brand DNA
- Θα έχετε μάθει τα συστήματα ανάλυσης χρώματος, που χρησιμοποιούνται συνήθως, θα γνωρίζετε τρόπους ανάπτυξης και εργασίας με την χρωματική έμπνευση τόσο διαισθητικά όσο και αναλυτικά
- Θα έχετε αποκτήσει τα εργαλεία, που χρειάζονται ώστε να κατανοήσετε, να αξιολογήσετε και να αναπτύξετε συνθέσεις οπτικής προώθησης προϊόντων (Visual Merchandising) μέσα σε καταστήματα και βιτρίνες
- Θα έχετε μάθει πώς να ντύνετε ένα μανεκέν
- Θα έχετε κατανοήσει τι είναι η Διαχείριση του Χώρου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ώστε ένα εμπορικό κατάστημα λιανικής να αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη του.
- Θα γνωρίζετε πώς να στήσετε μια μελέτη και με ποιο τρόπο πρέπει να διαχειρίζεστε ένα κατάστημα με βάση τα πρότυπα του Visual Merchandising
- Θα μπορείτε να σχεδιάσετε τις κατευθυντήριες γραμμές, που πρέπει να ακολουθεί ένα επιτυχημένο κατάστημα
- Θα γνωρίζετε πώς να οργανώσετε την κατάρτιση του προσωπικού σας
- Θα γνωρίζετε τρόπους να εντοπίζετε και να κατανοείτε τις τάσεις της μόδας, αλλά και να τις εφαρμόζετε στον τομέα της λιανικής
- Θα έχετε μάθει πώς δημιουργείται μία συλλογή και πώς μπορούν να οριστούν τα στυλ
- Θα ξέρετε πώς να αναπτύξετε εκστρατείες μάρκετινγκ μέσα στο κατάστημα, και πώς να προβάλετε στους πελάτες το εμπορικό σας σήμα.
Θεματολογία
Το πρόγραμμα αποτελείται από δώδεκα ενότητες:
1. Η συμπεριφορά του καταναλωτή
2. Κατανοώντας την έννοια του εμπορικού σήματος
3. Χρώμα
4. Οι παράμετροι του Visual Merchandising
5. Πώς να ντύσετε ένα μανεκέν
6. Διαχείριση του χώρου
7. Συντήρηση – τακτοποίηση καταστήματος (Trimming)
8. Κατευθυντήριες γραμμές
9. Οδηγίες κατάρτισης στο Visual Merchandising
10. Δουλεύοντας με τις τάσεις της μόδας
11. Συλλογή (collection)
12. Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ
Μεθοδολογία
Σειρά εκπαιδευτικών videos, εργασιών και ασκήσεων.
Εκπαιδευτικό υλικό
Ατομικοί κωδικοί για πρόσβαση 24/7 σε online εκπαιδευτικό υλικό ασύγχρονης εκπαίδευσης.
Εκπαιδευτής/τρια
Το πρόγραμμα είναι αμιγώς e-learning, ωστόσο ο συντονιστής του προγράμματος είναι διαθέσιμος να σας λύσει απορίες και να ξεδιαλύνει έννοιες, εφ’ όσον χρειαστεί.
Αξιολόγηση
Η αξιολόγηση γίνεται με σειρά εργασιών και ασκήσεων, που ο σπουδαστής καλείται να πραγματοποιήσει από το σπίτι.
Πιστοποιητικό
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης 60 ωρών.
Διάρκεια
Τρεις ημερολογιακοί μήνες από την στιγμή της εγγραφής. Έναρξη οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους. 60 διδακτικές ώρες
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 34
- Quizzes 0
- Διάρκεια 60 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 13
- Assessments Yes
-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στις διαφορετικές προσεγγίσεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου.
-
Κατανοώντας την έννοια του εμπορικού σήματος
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν την έννοια του εμπορικού σήματος και το Brand DNA (ανάλυση της δομής και της στρατηγικής ενός εμπορικού σήματος) ώστε να τα προσαρμόσουν στο πλαίσιο ενός καταστήματος λιανικής.
-
Χρώμα
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τα συστήματα ανάλυσης χρώματος που χρησιμοποιούνται συνήθως, θα εντοπίσουν και θα εργαστούν με την χρωματική έμπνευση τόσο διαισθητικά όσο και αναλυτικά.
-
Οι παράμετροι του Visual Merchandising
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τα εργαλεία που χρειάζονται ώστε να κατανοήσουν, να αξιολογήσουν και να αναπτύξουν συνθέσεις οπτικής προώθησης προϊόντων (Visual Merchandising) μέσα σε καταστήματα και βιτρίνες.
-
Πώς να ντύσετε ένα μανεκέν
Μέσω αυτής της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πως να ντύνουν τα μανεκέν (κούκλες βιτρίνας) και τα μπούστα με το σωστό τρόπο και για το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Συμβουλές και κόλπα για να ντύσετε και να στυλιζάρετε τα μανεκέν.
-
Διαχείριση του χώρου
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τι είναι η Διαχείριση του Χώρου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ώστε μία επιχείρηση λιανικής πώλησης να έχει αύξηση τόσο των πωλήσεων όσο και των κερδών της.
-
Συντήρηση – τακτοποίηση καταστήματος (Trimming)
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν ποια μελέτη πρέπει να γίνει και πώς πρέπει να διαχειριστεί και να διατηρηθεί ένα κατάστημα με βάση τα πρότυπα του Visual Merchandising.
-
Κατευθυντήριες γραμμές
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν μία γενική επισκόπηση του ποιες είναι οι κατευθυντήριες γραμμές ενός καταστήματος και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθώς και τον τρόπο να δημιουργήσουν ένα απλό σετ κατευθυντήριων γραμμών.
-
Οδηγίες κατάρτισης στο Visual Merchandising
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τι πρέπει να γίνει σχετικά με το σχεδιασμό και την οργάνωση της κατάρτισης του προσωπικού τους.
-
Δουλεύοντας με τις τάσεις της μόδας
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς να εντοπίζουν και να κατανοούν τις τάσεις και να τις εφαρμόζουν στον τομέα της λιανικής.
-
Συλλογή (collection)
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πώς δημιουργείται μία συλλογή και πώς μπορούν να οριστούν τα διαφορετικά στυλ.
-
Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πώς να αναπτύξουν εκστρατείες μάρκετινγκ μέσα στο κατάστημα, πώς να επικοινωνούν το εμπορικό σήμα και να προσεγγίζουν την ομάδα – στόχο.