• Αρχική
  • Όλα τα σεμινάρια
    • Για στελέχη
    • Για εκπαιδευτικούς
    • E-Learning
    • Webinars
    • Δια ζώσης
  • Ενδοεπιχειρησιακά
  • Ποιοί είμαστε
  • Εκδηλώσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία
    • Cart

  • English
  • Ελληνικα
Έχετε ερωτήσεις;
(+30) 210 428 6227
[email protected]
Training CentreTraining Centre
  • Αρχική
  • Όλα τα σεμινάρια
    • Για στελέχη
    • Για εκπαιδευτικούς
    • E-Learning
    • Webinars
    • Δια ζώσης
  • Ενδοεπιχειρησιακά
  • Ποιοί είμαστε
  • Εκδηλώσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία
    • Cart

E-Learning

E-learning: Visual Merchandising

User Avatar
Εκπαίδευση μέσω e-learning
E-Learning, Για στελέχη, Ελληνικά, Επί πληρωμή, Επιχειρηματικότητα, Ήπιες δεξιότητες, Πωλήσεις, Σε προσφορά
(0 review)
120,00€
e-learning-visual-merchandising
  • Επισκόπηση
  • Πρόγραμμα
  • Εισηγητής

Με τον όρο Visual merchandising ορίζουμε την τέχνη να δημιουργεί κανείς μια άρτια βιτρίνα, που θα προσελκύει τους πελάτες με απώτερο στόχο την αύξηση των πωλήσεων (άρα και του κέρδους) της επιχείρησης. Είναι η τέχνη της επικοινωνίας με τον δυνητικό πελάτη. Με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που προσφέρει το πρόγραμμά μας, θα τον προσελκύετε να αγοράσει τα προϊόντα που προβάλλετε. Τα μυστικά της συγκεκριμένης τέχνης (διότι περί τέχνης πρόκειται) είναι πολλά.

Η IDEC S.A. δημιούργησε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών με τίτλο «Visual Merchandising», με σκοπό οι μελλοντικοί Visual Merchandisers να αποκτήσουν όλα τα απαραίτητα εφόδια, που θα τους επιτρέψουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του συγκεκριμένου επαγγέλματος.

Σχεδιάστηκε με γνώμονα, την σημερινή κατάσταση της αγοράς, η οποία ευνοεί την απορρόφηση τέτοιων επαγγελματιών. Το πρόγραμμα προσφέρεται εξ αποστάσεως (e-learning) και είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για αυτοδιδασκαλία, ενώ η διάρκεια του αντιστοιχεί σε 60 διδακτικές ώρες.

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και υπαλλήλους καταστημάτων που προβάλλουν τα προϊόντα τους σε βιτρίνα. Επίσης σε διακοσμητές και ερασιτέχνες του χώρου, που επιθυμούν να ασχοληθούν επαγγελματικά ή και όχι με το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Ολοκληρώνοντας το “Visual Merchandising“:

  • Θα έχετε αποκτήσει γνώσεις πάνω στις διαφορετικές προσεγγίσεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου
  • Θα έχετε κατανοήσει την έννοια του εμπορικού σήματος και του Brand DNA
  • Θα έχετε μάθει τα συστήματα ανάλυσης χρώματος, που χρησιμοποιούνται συνήθως, θα γνωρίζετε τρόπους ανάπτυξης και εργασίας με την χρωματική έμπνευση τόσο διαισθητικά όσο και αναλυτικά
  • Θα έχετε αποκτήσει τα εργαλεία, που χρειάζονται ώστε να κατανοήσετε, να αξιολογήσετε και να αναπτύξετε συνθέσεις οπτικής προώθησης προϊόντων (Visual Merchandising) μέσα σε καταστήματα και βιτρίνες
  • Θα έχετε μάθει πώς να ντύνετε ένα μανεκέν
  • Θα έχετε κατανοήσει τι είναι η Διαχείριση του Χώρου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ώστε ένα εμπορικό κατάστημα λιανικής να αυξήσει τις πωλήσεις και τα κέρδη του.
  • Θα γνωρίζετε πώς να στήσετε μια μελέτη και με ποιο τρόπο πρέπει να διαχειρίζεστε ένα κατάστημα με βάση τα πρότυπα του Visual Merchandising
  • Θα μπορείτε να σχεδιάσετε τις κατευθυντήριες γραμμές, που πρέπει να ακολουθεί ένα επιτυχημένο κατάστημα
  • Θα γνωρίζετε πώς να οργανώσετε την κατάρτιση του προσωπικού σας
  • Θα γνωρίζετε τρόπους να εντοπίζετε και να κατανοείτε τις τάσεις της μόδας, αλλά και να τις εφαρμόζετε στον τομέα της λιανικής
  • Θα έχετε μάθει πώς δημιουργείται μία συλλογή και πώς μπορούν να οριστούν τα στυλ
  • Θα ξέρετε πώς να αναπτύξετε εκστρατείες μάρκετινγκ μέσα στο κατάστημα, και πώς να προβάλετε στους πελάτες το εμπορικό σας σήμα.

Θεματολογία

Το πρόγραμμα αποτελείται από δώδεκα ενότητες:

1. Η συμπεριφορά του καταναλωτή
2. Κατανοώντας την έννοια του εμπορικού σήματος
3. Χρώμα
4. Οι παράμετροι του Visual Merchandising
5. Πώς να ντύσετε ένα μανεκέν
6. Διαχείριση του χώρου
7. Συντήρηση – τακτοποίηση καταστήματος (Trimming)
8. Κατευθυντήριες γραμμές
9. Οδηγίες κατάρτισης στο Visual Merchandising
10. Δουλεύοντας με τις τάσεις της μόδας
11. Συλλογή (collection)
12. Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ

Μεθοδολογία

Σειρά εκπαιδευτικών videos, εργασιών και ασκήσεων.

Εκπαιδευτικό υλικό

Ατομικοί κωδικοί για πρόσβαση 24/7 σε online εκπαιδευτικό υλικό ασύγχρονης εκπαίδευσης.

Εκπαιδευτής/τρια

Το πρόγραμμα είναι αμιγώς e-learning, ωστόσο ο συντονιστής του προγράμματος είναι διαθέσιμος να σας λύσει απορίες και να ξεδιαλύνει έννοιες, εφ’ όσον χρειαστεί.

Αξιολόγηση

Η αξιολόγηση γίνεται με σειρά εργασιών και ασκήσεων, που ο σπουδαστής καλείται να πραγματοποιήσει από το σπίτι.

Πιστοποιητικό

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης 60 ωρών.

Διάρκεια

Τρεις ημερολογιακοί μήνες από την στιγμή της εγγραφής. Έναρξη οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους. 60 διδακτικές ώρες

Είπαν για εμάς

Βασιλική Α.

Η εμπειρία μου από το σεμινάριο στην ειδικότητα visual merchandising μέσω e-learning ήταν μοναδική. Απολυτα κατανοητά τα video, μεταδοτικότητα και πλήρη γνωστοποίηση σημαντικών στοιχείων για την συγκεκριμένη ειδικότητα. Ένα μεγάλο μπράβο!

Γιάννα Μ.

Παρακολουθήσα το σεμινάριο Visual Merchandising μέσω της IDEC. Έμεινα πολύ ευχάριστημενη, καθώς απέκτησα σφαιρική γνώση πάνω στο αντικείμενο. Θετική φυσικά και η εξυπηρέτηση τη εταιρίας, διότι είχα άμεση απάντηση σε ό,τι χρειαστηκα. Το μόνο που θα έλεγα ότι χρειάζεται βελτίωση είναι ο ήχος στα βίντεο και μια καλύτερη μετάφραση .

Χαρακτηριστικά σεμιναρίου

  • Μαθήματα 34
  • Quizzes 0
  • Διάρκεια 60 ώρες
  • Γλώσσα Ελληνικά
  • Students 0
  • Assessments Yes
ΣεμινάριαΓλώσσα σεμιναρίουΕλληνικάE-learning: Visual Merchandising
  • Η συμπεριφορά του καταναλωτή 3

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στις διαφορετικές προσεγγίσεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου.

    • Διάλεξη1.1
      Το κατάστημα του μέλλοντος
    • Διάλεξη1.2
      Η συμπεριφορά των καταναλωτών I
    • Διάλεξη1.3
      Η συμπεριφορά των καταναλωτών II
  • Κατανοώντας την έννοια του εμπορικού σήματος 4

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν την έννοια του εμπορικού σήματος και το Brand DNA (ανάλυση της δομής και της στρατηγικής ενός εμπορικού σήματος) ώστε να τα προσαρμόσουν στο πλαίσιο ενός καταστήματος λιανικής.

    • Διάλεξη2.1
      Εταιρική ταυτότητα
    • Διάλεξη2.2
      Brand DNA
    • Διάλεξη2.3
      Το εμπορικό σήμα
    • Διάλεξη2.4
      Οπτική ταυτότητα και σχεδιασμός DNA
  • Χρώμα 2

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τα συστήματα ανάλυσης χρώματος που χρησιμοποιούνται συνήθως, θα εντοπίσουν και θα εργαστούν με την χρωματική έμπνευση τόσο διαισθητικά όσο και αναλυτικά.

    • Διάλεξη3.1
      Βασικά χρώματα
    • Διάλεξη3.2
      Χρωματική έμπνευση
  • Οι παράμετροι του Visual Merchandising 4

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τα εργαλεία που χρειάζονται ώστε να κατανοήσουν, να αξιολογήσουν και να αναπτύξουν συνθέσεις οπτικής προώθησης προϊόντων (Visual Merchandising) μέσα σε καταστήματα και βιτρίνες.

    • Διάλεξη4.1
      Βασικά στοιχεία διακόσμησης & φωτισμού
    • Διάλεξη4.2
      Βιτρίνες & εσωτερικό καταστημάτων
    • Διάλεξη4.3
      Οπτική προώθηση εμπορικού σήματος στο εσωτερικό καταστήματος
    • Διάλεξη4.4
      Έλεγχος & ανάλυση καταστήματος
  • Πώς να ντύσετε ένα μανεκέν 2

    Μέσω αυτής της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πως να ντύνουν τα μανεκέν (κούκλες βιτρίνας) και τα μπούστα με το σωστό τρόπο και για το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Συμβουλές και κόλπα για να ντύσετε και να στυλιζάρετε τα μανεκέν.

    • Διάλεξη5.1
      Πώς να συναρμολογήσετε ένα μανεκέν
    • Διάλεξη5.2
      Πώς να ντύσετε ένα μπούστο
  • Διαχείριση του χώρου 4

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τι είναι η Διαχείριση του Χώρου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ώστε μία επιχείρηση λιανικής πώλησης να έχει αύξηση τόσο των πωλήσεων όσο και των κερδών της.

    • Διάλεξη6.1
      Εισαγωγή στην έννοια της διαχείρισης του χώρου
    • Διάλεξη6.2
      Παραδείγματα προώθησης προϊόντων εντός του καταστήματος
    • Διάλεξη6.3
      Τα πλανογράμματα καταστημάτων και τα αντικείμενα παρορμητικών αγορών
    • Διάλεξη6.4
      Η χρήση του χώρου: δημιουργία εμπειρίας & αύξηση πωλήσεων
  • Συντήρηση – τακτοποίηση καταστήματος (Trimming) 2

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν ποια μελέτη πρέπει να γίνει και πώς πρέπει να διαχειριστεί και να διατηρηθεί ένα κατάστημα με βάση τα πρότυπα του Visual Merchandising.

    • Διάλεξη7.1
      Σχεδιασμός και διατήρηση της οπτικής ταυτότητας & των προτύπων του καταστήματος
    • Διάλεξη7.2
      Μελέτη σχετικά με τις προσφορές που χρειάζεται να γίνουν, προκειμένου να διατηρηθούν τα πρότυπα του VM
  • Κατευθυντήριες γραμμές 2

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν μία γενική επισκόπηση του ποιες είναι οι κατευθυντήριες γραμμές ενός καταστήματος και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθώς και τον τρόπο να δημιουργήσουν ένα απλό σετ κατευθυντήριων γραμμών.

    • Διάλεξη8.1
      Ποιος θα πρέπει να χρησιμοποιεί τις κατευθυντήριες γραμμές και πώς
    • Διάλεξη8.2
      Πώς μπορεί να δημιουργηθεί ένα απλό σετ κατευθυντήριων γραμμών
  • Οδηγίες κατάρτισης στο Visual Merchandising 2

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τι πρέπει να γίνει σχετικά με το σχεδιασμό και την οργάνωση της κατάρτισης του προσωπικού τους.

    • Διάλεξη9.1
      Tι είναι οι κατευθυντήριες γραμμές του visual merchandising, ποιος θα πρέπει να τις χρησιμοποιεί και πώς
    • Διάλεξη9.2
      Pώς μπορεί να δημιουργηθεί ένα απλό σετ κατευθυντήριων γραμμών
  • Δουλεύοντας με τις τάσεις της μόδας 3

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς να εντοπίζουν και να κατανοούν τις τάσεις και να τις εφαρμόζουν στον τομέα της λιανικής.

    • Διάλεξη10.1
      Εισαγωγή σε εργαλεία και μεθόδους για την επισήμανση τάσεων
    • Διάλεξη10.2
      Τάσεις στον τομέα της λιανικής
    • Διάλεξη10.3
      Εμπνευσμένα καταστήματα – εστίαση στην τεχνολογία
  • Συλλογή (collection) 4

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πώς δημιουργείται μία συλλογή και πώς μπορούν να οριστούν τα διαφορετικά στυλ.

    • Διάλεξη11.1
      Ανάγνωση αποσπάσματος από το υπόμνημα ανάπτυξης ενός προϊόντος
    • Διάλεξη11.2
      Οι πυρήνες του στυλ
    • Διάλεξη11.3
      Ανάλυση του στυλ ενός εμπορικού σήματος
    • Διάλεξη11.4
      Άσκηση: οδηγός στυλ
  • Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ 2

    Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πώς να αναπτύξουν εκστρατείες μάρκετινγκ μέσα στο κατάστημα, πώς να επικοινωνούν το εμπορικό σήμα και να προσεγγίζουν την ομάδα – στόχο.

    • Διάλεξη12.1
      Προγραμματισμός δράσης για το μάρκετινγκ
    • Διάλεξη12.2
      Εργασία εισαγωγής στην εκστρατεία
author avatar
Εκπαίδευση μέσω e-learning
Το πρόγραμμα προσφέρεται εξ αποστάσεως (e-learning) και είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για αυτοδιδασκαλία. Η ηλεκτρονική μάθηση (e-Learning) αποτελεί μια μορφή εξ’ αποστάσεως μάθησης βασισμένη στη χρήση υπηρεσιών του Διαδικτύου για την παροχή ενός ευρύτατου φάσματος λύσεων που ενισχύουν τη γνώση και την απόδοση. Δεν πρόκειται απλώς για την εισαγωγή μίας νέας τεχνολογίας, αλλά για μία νέα προσέγγιση στη μάθηση.
  • Επισκόπηση
  • Πρόγραμμα
  • Εισηγητής
120,00€
  • Μοιράσου το:

Δείτε επίσης

E-Course για εκπαιδευτές νέων βασισμένο στην μεθοδολογία του Videocasebook Διαβάστε Περισσότερα
Άρτεμις Δρίβα

E-Course για εκπαιδευτές νέων βασισμένο στην μεθοδολογία του Videocasebook

0
0
Δωρεάν
e-learning Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων στην εκπαίδευση (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου) Διαβάστε Περισσότερα
Natassa Kazantzidou

e-learning Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων στην εκπαίδευση (σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

0
0
520,00€
Webinar Διαχείριση Στρες Διαβάστε Περισσότερα
Μπέττυ Αγγελετάκη

Webinar Διαχείριση Στρες

0
0
60,00€
Παιδεία στα Μέσα (Media Literacy) Διαβάστε Περισσότερα
Κατερίνα Χρυσανθοπούλου

Παιδεία στα Μέσα (Media Literacy)

0
0
Δωρεάν
Game-based learning Διαβάστε Περισσότερα
Natassa Kazantzidou

Game-based learning

3
0
350,00€

Σεμινάρια

  • Για εκπαιδευτικούς (32)
    • STEM (1)
    • Βιωσιμότητα (1)
    • Δημιουργικότητα & Καινοτομία (5)
    • Εκμάθηση γλώσσας (3)
    • Ένταξη & Διαφορετικότητα (6)
    • Επιχειρηματικότητα (2)
    • Ήπιες δεξιότητες (2)
    • Παιδαγωγικά (17)
    • Ποιότητα, Αξιολόγηση & Διoίκηση (6)
    • Πολιτισμός & Θέατρο (5)
    • Ψηφιακή μάθηση (2)
  • Για στελέχη (20)
    • Διοίκηση (12)
    • Επιχειρηματικότητα (10)
    • Ήπιες δεξιότητες (4)
    • Ομαδικότητα (1)
    • Πωλήσεις (4)
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ (4)
  • Γλώσσα σεμιναρίου (0)
    • Αγγλικά (24)
    • Ελληνικά (27)
  • Κόστος σεμιναρίου (1)
    • Δωρεάν (5)
    • Επί πληρωμή (47)
    • Σε προσφορά (9)
  • Τύπος σεμιναρίου (0)
    • E-Learning (10)
    • Webinars (10)
    • Δια ζώσης (35)
Webinar Επιχειρήσεις & Smart Work

Webinar Επιχειρήσεις & Smart Work

40,00€
Webinar Google Ads

Webinar Google Ads

80,00€
Webinar Facebook Ads

Webinar Facebook Ads

80,00€
Επενδύουμε στην Εξωστρέφεια – Διεθνές εμπόριο & Εξαγωγές στην πράξη για μικρές & μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις κάθε κλάδου

Επενδύουμε στην Εξωστρέφεια – Διεθνές εμπόριο & Εξαγωγές στην πράξη για μικρές & μεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις κάθε κλάδου

180,00€
Διαχείριση κινδύνου για νέους επιχειρηματίες

Διαχείριση κινδύνου για νέους επιχειρηματίες

40,00€

Πρόσφατα άρθρα

People holding puzzle pieces
Επιχειρηματική εκπαίδευση κατά την πρακτική άσκηση
04Μαρ2021
GoDigital
Εύρεση εργασίας για όλους από το Go Digital
18Ιαν2021
Το νέο βιντεοπαιχνίδι του Erasmus καταφθάνει!
15Ιαν2021
idec_trainingcentre_logo

96, Iroon Polytechniou Avenue, 18536 Piraeus, Greece

(+30) 210 428 6227

[email protected]

Ωράριο λειτουργίας

Δευτέρα-Παρασκευή:

9 π.μ. έως 6 μ.μ.

Σαββατοκύριακα και επίσημες αργίες:

Κλειστά

Γιατί να μας επιλέξετε

Έχουμε σχεδιάσει και αναπτύξει εκπαιδευτικά σεμινάρια που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, αξιοποιώντας τις τελευταίες μεθόδους και εργαλεία εκμάθησης.

Στην IDEC AE παρέχουμε έναν κατάλογο εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων, ωστόσο, έχουμε την ικανότητα να σχεδιάσουμε εξατομικευμένα προγράμματα που να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες μαθησιακές σας ανάγκες.

Copyright © 2020 IDEC S.A.

Τρόποι πληρωμής / Όροι χρήσης - Προστασία προσωπικών δεδομένων
Για να σας παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία χρήσης του website μας, χρησιμοποιούμε cookies. Αν επιλέξετε να συνεχίσετε την περιήγησή σας στο website μας,
αποδέχεστε τα cookies σύμφωνα με τους όρους χρήσης και την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων. Μάθετε περισσότερα
ΑποδοχήΔεν αποδέχομαιΠολιτική προστασίας δεδομένων