Στο Google Ads Webinar της IDEC θα μάθετε πως μπορείτε να αξιοποιήστε τις δυνατότητες του Google Ads και να δημιουργήσετε τις δικές διαφημίσεις στην μεγαλύτερη πλατφόρμα διαφημίσεων στο internet.
Προωθήστε την επιχείρησή σας, αυξήστε τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών σας και κερδίστε νέους πελάτες!
Περιγραφή σεμιναρίου
Τι θα μάθετε:
- Εισαγωγή στην πλατφόρμα Google Ads
- Ποιες είναι οι διαφημίσεις που μπορείτε να δημιουργήσετε στο Google Ads
- Πως καθορίζεται η εμφάνιση των διαφημίσεων
- Δημιουργία λογαριασμού διαφημίσεων στο Google Ads. Δομή λογαριασμού
- Περιήγηση στο λογαριασμό σας. Επεξήγηση ρυθμίσεων και επιλογών
- Δημιουργία της πρώτης σας διαφήμισης
- Γνωριμία με τις επιλογές παραμετροποίησης της διαφήμισής σας
- Γνωριμία με τους όρους Budgeting, Bidding strategies, Dynamic Ads, Scheduling, Extensions, Targeting
- Πως να δημιουργήσετε επιτυχημένα κείμενα για την διαφήμισή σας
- Γνωριμία με τα Keywords. Τι είναι, πως δουλεύουν, εύρεση και ανάλυση των κατάλληλων Keywords, οργάνωση και βελτιστοποίηση των keywords
- Τι είναι το Quality Score και το Ad Rank. Πως επηρεάζουν την απόδοση των διαφημίσεων
- Τι είναι το remarketing και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε
- Μετρήστε την απόδοση των διαφημίσεων σας, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του conversion tracking
- Παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημίσεων μέσω των αναλυτικών reports του Google Ads
Σε ποιους απευθύνεται
- Σε επιχειρηματίες που θέλουν να αναπτύξουν την επιχείρησή τις
- Σε στελέχη marketing και digital marketing
- Σε στελέχη διαφημιστικών εταιρειών
- Σε όποιον ενδιαφέρεται να αναπτύξει τις γνώσεις του στον τομέα του Digital Marketing
Μεθοδολογία
Το σεμινάριο παρέχεται αποκλειστικά με την μορφή webinar με χρήση της πλατφόρμας GoToWebinar, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες.
Το webinar είναι διαδραστικό και παρέχει την δυνατότητα της Online επικοινωνίας με τον εισηγητή κατά την διάρκεια του σεμιναρίου προκειμένου να τεθούν και να απαντηθούν ερωτήσεις και απορίες.
Για την παρακολούθησή του θα πρέπει να έχετε έναν υπολογιστή, σύνδεση στο διαδίκτυο και ακουστικά/ ηχεία. Με την εγγραφή σας θα σας σταλούν κωδικοί πρόσβασης και οδηγίες σύνδεσης στην πλατφόρμα του webinar.
Το webinar αποτελείται από σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Ημερομηνίες – Διάρκεια
Το σεμινάριο έχει διάρκεια έξι (6) ώρες και πραγματοποιείται σε 2 τρίωρα sessions.
Πιστοποιητικό
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου δίδεται πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 14
- Quizzes 0
- Διάρκεια 6 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 1
- Assessments Yes
-
Η πλατφόρμα Google Ads
-
Δημιουργία λογαριασμού στο Google Ads
-
Οι διαφημίσεις του Google Ads
- Δημιουργία της πρώτης σας διαφήμισης
- Γνωριμία με τις επιλογές παραμετροποίησης της διαφήμισής σας
- Γνωριμία με τους όρους Budgeting, Bidding strategies, Dynamic Ads, Scheduling, Extensions, Targeting
- Πως να δημιουργήσετε επιτυχημένα κείμενα για την διαφήμισή σας
- Γνωριμία με τα Keywords. Τι είναι, πως δουλεύουν, εύρεση και ανάλυση των κατάλληλων Keywords, οργάνωση και βελτιστοποίηση των keywords
-
Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση των διαφημίσεων
- Τι είναι το Quality Score και το Ad Rank. Πως επηρεάζουν την απόδοση των διαφημίσεων
- Τι είναι το remarketing και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετε
- Μετρήστε την απόδοση των διαφημίσεων σας, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του conversion tracking
- Παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημίσεων μέσω των αναλυτικών reports του Google Ads