Στο σεμινάριο αυτό θα αποκτήσετε όλες τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για να κάνετε την επιχείρησή σας πιο εξωστρεφή μέσω της ανάπτυξης εξαγωγών των προϊόντων σας.
Είτε δραστηριοποιείστε ήδη στις εξαγωγές, είτε θέλετε να ενεργοποιήσετε αυτόν τον τομέα και δεν γνωρίζετε πώς να ξεκινήσετε, η παρακολούθηση αυτού του σεμιναρίου θα σας δώσει την ικανότητα να το κάνετε.
Οι τομείς που καλύπτονται είναι οι εξής:
- Παραγωγή
- Τυποποίηση
- Μεταποίηση
- Διανομή
- Εμπορία
πάσης φύσεως ελληνικών προϊόντων.
Σε ποιούς απευθύνεται
Όλους τους κλάδους της ελληνικής επιχειρηματικής δραστηριότητας και στα στελέχη και επιχειρηματίες ατομικών επιχειρήσεων, νομικών προσώπων (ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ, ΑΕ), Clusters, ΚΟΙΝΣΕΠ, κτλ.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις και πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν:
- Να αυξήσουν την κατανόησή τους αναφορικά με την διαδικασία διεθνοποίησης των επιχειρήσεών τους και των προϊόντων τους
- Να έχουν ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή τους ένα χρήσιμο “εργαλείο” αξιολόγησης της εξαγωγικής ετοιμότητας της επιχείρησής τους
- Να είναι σε θέση να δημιουργήσουν ένα αξιόπιστο Εξαγωγικό Πλάνο της επιχείρησής τους, με ελαχιστοποίηση των κινδύνων όσον αφορά την είσοδό τους στις διεθνείς αγορές
- Να διευκολυνθούν στη λήψη ορθών επιχειρηματικών αποφάσεων σε πρακτικά θέματα εξωστρέφειας & διεθνοποίησης της επιχείρησής τους και των προϊόντων τους
Θεματολογία
- Γιατί να εξάγω τα προϊόντα μου; H Ελλάδα εξάγει τα προϊόντα της;
- Πόσο έτοιμος είμαι να εξάγω; Αξιολόγηση εξαγωγικής ετοιμότητας μέσω ειδικού Ερωτηματολογίου
- Οδηγός εξαγωγικής προετοιμασίας της επιχείρησής μου
- Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των αγορών του εξωτερικού που θα τοποθετήσω τα προϊόντα μου;
- Ποιοι είναι οι τρόποι εισόδου σε μία αγορά του εξωτερικού;
- Πως επιλέγω τα σημεία διάθεσης-πώλησης & τα κανάλια διανομής στις διεθνείς αγορές;
- Ποιά είναι η καταλληλότερη τιμολογιακή πολιτική πώλησης των προϊόντων μου στις αγορές του εξωτερικού;
- Που και πως βρίσκω πληροφορίες για τις χώρες/αγορές-στόχους;
- Ποιοί είναι οι βασικοί εξαγωγικοί εμπορικοί όροι (Incoterms) που συναντώ διεθνώς και γιατί πρέπει να τους γνωρίζω; (γενικά στοιχεία)
- Πως διασφαλίζω την πληρωμή μου από την πώληση των προϊόντων μου στο εξωτερικό;
- Γιατί πρέπει να χρησιμοποιώ ιδιωτικά συμφωνητικά για την πώληση των προϊόντων μου στο εξωτερικό;
- Τελωνειακά, Δασμολογικά & Φορολογικά θέματα Εξαγωγών (γενικά στοιχεία)
- Βήμα-βήμα η εξαγωγική διαδικασία από την αποθήκη μου και μέχρι το ράφι των αγορών του εξωτερικού
- Η σπουδαιότητα του Branding & του Marketing στις εξαγωγές των προϊόντων μου
- Marketing στο Διαδίκτυο: Το επιχειρηματικό πλεονέκτημα-Έξυπνα “εργαλεία” και οικονομικοί τρόποι προβολής και προώθησης της επιχείρησής μου και των προϊόντων της διεθνώς
- Oι Δαυΐδ της ελληνικής επιχειρηματικότητας – Οι μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις που κατακτούν τον κόσμο
- Βιωματικό Εργαστήριο (Workshop): “Παράδειγμα τοποθέτησης προϊόντων σε αγορά του εξωτερικού-Δημιουργία mini Εξαγωγικού Πλάνου” (Οι συμμετέχοντες θα χωρισθούν σε 2 Ομάδες με παράλληλο project)
- Ανακεφαλαίωση – Ερωτήσεις – Συμπεράσματα
Μεθοδολογία
- Power Point
- Εισηγήσεις με διαδραστική συζήτηση
- Ασκήσεις βασισμένες σε πραγματικά σενάρια από τον επιχειρηματικό κόσμο
- Μελέτες περίπτωσης (Case Studies) και ανάλυσή τους
- Βιωματικά Εργαστήρια (Workshops)
Εκπαιδευτικό υλικό
- H παρουσίαση του Σεμιναρίου σε αρχείο pdf
- Εκπαιδευτικό υλικό σε μορφή βιβλίου (“Οδηγός Εξαγωγών”)
Πιστοποιητικό
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Διάρκεια
6 ώρες
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 17
- Quizzes 0
- Διάρκεια 6 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 0
- Assessments Yes
-
Αξιολόγηση της ετοιμότητας της εταιρείας & Προετοιμασία της
-
Επιλογή αγορων και τρόποι εισόδου
- Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των αγορών του εξωτερικού που θα τοποθετήσω τα προϊόντα μου;
- Ποιοι είναι οι τρόποι εισόδου σε μία αγορά του εξωτερικού;
- Πως επιλέγω τα σημεία διάθεσης-πώλησης & τα κανάλια διανομής στις διεθνείς αγορές;
- Ποιά είναι η καταλληλότερη τιμολογιακή πολιτική πώλησης των προϊόντων μου στις αγορές του εξωτερικού;
-
Πληροφορίες για τις χώρες εισόδου και εξαγωγικοί οίκοι
-
Νομικά, δασμολογικά και φορολογικά θέματα
-
Η εξαγωγική διαδικασία βήμα προς βήμα
-
Marketing & Branding
- Η σπουδαιότητα του Branding & του Marketing στις εξαγωγές των προϊόντων μου
- Marketing στο Διαδίκτυο: Το επιχειρηματικό πλεονέκτημα-Έξυπνα “εργαλεία” και οικονομικοί τρόποι προβολής και προώθησης της επιχείρησής μου και των προϊόντων της διεθνώς
- Oι Δαυΐδ της ελληνικής επιχειρηματικότητας – Οι μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις που κατακτούν τον κόσμο
-
Βιωματικό Εργαστήριο (Workshop)