-
Η πλατφόρμα Google Ads 3
-
Δημιουργία λογαριασμού στο Google Ads 2
-
Οι διαφημίσεις του Google Ads 5
-
Δημιουργία της πρώτης σας διαφήμισηςΔιάλεξη3.1
-
Γνωριμία με τις επιλογές παραμετροποίησης της διαφήμισής σαςΔιάλεξη3.2
-
Γνωριμία με τους όρους Budgeting, Bidding strategies, Dynamic Ads, Scheduling, Extensions, TargetingΔιάλεξη3.3
-
Πως να δημιουργήσετε επιτυχημένα κείμενα για την διαφήμισή σαςΔιάλεξη3.4
-
Γνωριμία με τα Keywords. Τι είναι, πως δουλεύουν, εύρεση και ανάλυση των κατάλληλων Keywords, οργάνωση και βελτιστοποίηση των keywordsΔιάλεξη3.5
-
-
Παρακολούθηση και βελτιστοποίηση των διαφημίσεων 4
-
Τι είναι το Quality Score και το Ad Rank. Πως επηρεάζουν την απόδοση των διαφημίσεωνΔιάλεξη4.1
-
Τι είναι το remarketing και πως μπορείτε να το αξιοποιήσετεΔιάλεξη4.2
-
Μετρήστε την απόδοση των διαφημίσεων σας, χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες του conversion trackingΔιάλεξη4.3
-
Παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημίσεων μέσω των αναλυτικών reports του Google AdsΔιάλεξη4.4
-
This content is protected, please login and enroll course to view this content!
Ποιες είναι οι διαφημίσεις που μπορείτε να δημιουργήσετε στο Google Ads
Next
