-
Αξιολόγηση της ετοιμότητας της εταιρείας & Προετοιμασία της 3
-
Επιλογή αγορων και τρόποι εισόδου 4
-
Ποια είναι τα κριτήρια επιλογής των αγορών του εξωτερικού που θα τοποθετήσω τα προϊόντα μου;Διάλεξη4.1
-
Ποιοι είναι οι τρόποι εισόδου σε μία αγορά του εξωτερικού;Διάλεξη4.2
-
Πως επιλέγω τα σημεία διάθεσης-πώλησης & τα κανάλια διανομής στις διεθνείς αγορές;Διάλεξη4.3
-
Ποιά είναι η καταλληλότερη τιμολογιακή πολιτική πώλησης των προϊόντων μου στις αγορές του εξωτερικού;Διάλεξη4.4
-
-
Πληροφορίες για τις χώρες εισόδου και εξαγωγικοί οίκοι 2
-
Νομικά, δασμολογικά και φορολογικά θέματα 3
-
Η εξαγωγική διαδικασία βήμα προς βήμα 1
-
Marketing & Branding 3
-
Η σπουδαιότητα του Branding & του Marketing στις εξαγωγές των προϊόντων μουΔιάλεξη8.1
-
Marketing στο Διαδίκτυο: Το επιχειρηματικό πλεονέκτημα-Έξυπνα “εργαλεία” και οικονομικοί τρόποι προβολής και προώθησης της επιχείρησής μου και των προϊόντων της διεθνώςΔιάλεξη8.2
-
Oι Δαυΐδ της ελληνικής επιχειρηματικότητας – Οι μικρομεσαίες Ελληνικές επιχειρήσεις που κατακτούν τον κόσμοΔιάλεξη8.3
-
-
Βιωματικό Εργαστήριο (Workshop) 1
This content is protected, please login and enroll course to view this content!
