-
Η συμπεριφορά του καταναλωτή 3
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν γνώσεις πάνω στις διαφορετικές προσεγγίσεις για τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την ανάπτυξη του λιανικού εμπορίου.
-
Το κατάστημα του μέλλοντοςΔιάλεξη1.1
-
Η συμπεριφορά των καταναλωτών IΔιάλεξη1.2
-
Η συμπεριφορά των καταναλωτών IIΔιάλεξη1.3
-
-
Κατανοώντας την έννοια του εμπορικού σήματος 4
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν την έννοια του εμπορικού σήματος και το Brand DNA (ανάλυση της δομής και της στρατηγικής ενός εμπορικού σήματος) ώστε να τα προσαρμόσουν στο πλαίσιο ενός καταστήματος λιανικής.
-
Εταιρική ταυτότηταΔιάλεξη2.1
-
Brand DNAΔιάλεξη2.2
-
Το εμπορικό σήμαΔιάλεξη2.3
-
Οπτική ταυτότητα και σχεδιασμός DNAΔιάλεξη2.4
-
-
Χρώμα 2
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τα συστήματα ανάλυσης χρώματος που χρησιμοποιούνται συνήθως, θα εντοπίσουν και θα εργαστούν με την χρωματική έμπνευση τόσο διαισθητικά όσο και αναλυτικά.
-
Βασικά χρώματαΔιάλεξη3.1
-
Χρωματική έμπνευσηΔιάλεξη3.2
-
-
Οι παράμετροι του Visual Merchandising 4
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν τα εργαλεία που χρειάζονται ώστε να κατανοήσουν, να αξιολογήσουν και να αναπτύξουν συνθέσεις οπτικής προώθησης προϊόντων (Visual Merchandising) μέσα σε καταστήματα και βιτρίνες.
-
Βασικά στοιχεία διακόσμησης & φωτισμούΔιάλεξη4.1
-
Βιτρίνες & εσωτερικό καταστημάτωνΔιάλεξη4.2
-
Οπτική προώθηση εμπορικού σήματος στο εσωτερικό καταστήματοςΔιάλεξη4.3
-
Έλεγχος & ανάλυση καταστήματοςΔιάλεξη4.4
-
-
Πώς να ντύσετε ένα μανεκέν 2
Μέσω αυτής της ενότητας οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πως να ντύνουν τα μανεκέν (κούκλες βιτρίνας) και τα μπούστα με το σωστό τρόπο και για το καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα. Συμβουλές και κόλπα για να ντύσετε και να στυλιζάρετε τα μανεκέν.
-
Πώς να συναρμολογήσετε ένα μανεκένΔιάλεξη5.1
-
Πώς να ντύσετε ένα μπούστοΔιάλεξη5.2
-
-
Διαχείριση του χώρου 4
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τι είναι η Διαχείριση του Χώρου και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί, ώστε μία επιχείρηση λιανικής πώλησης να έχει αύξηση τόσο των πωλήσεων όσο και των κερδών της.
-
Συντήρηση – τακτοποίηση καταστήματος (Trimming) 2
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν ποια μελέτη πρέπει να γίνει και πώς πρέπει να διαχειριστεί και να διατηρηθεί ένα κατάστημα με βάση τα πρότυπα του Visual Merchandising.
-
Κατευθυντήριες γραμμές 2
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν μία γενική επισκόπηση του ποιες είναι οι κατευθυντήριες γραμμές ενός καταστήματος και πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν καθώς και τον τρόπο να δημιουργήσουν ένα απλό σετ κατευθυντήριων γραμμών.
-
Οδηγίες κατάρτισης στο Visual Merchandising 2
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν τι πρέπει να γίνει σχετικά με το σχεδιασμό και την οργάνωση της κατάρτισης του προσωπικού τους.
-
Δουλεύοντας με τις τάσεις της μόδας 3
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν πώς να εντοπίζουν και να κατανοούν τις τάσεις και να τις εφαρμόζουν στον τομέα της λιανικής.
-
Εισαγωγή σε εργαλεία και μεθόδους για την επισήμανση τάσεωνΔιάλεξη10.1
-
Τάσεις στον τομέα της λιανικήςΔιάλεξη10.2
-
Εμπνευσμένα καταστήματα – εστίαση στην τεχνολογίαΔιάλεξη10.3
-
-
Συλλογή (collection) 4
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πώς δημιουργείται μία συλλογή και πώς μπορούν να οριστούν τα διαφορετικά στυλ.
-
Ανάγνωση αποσπάσματος από το υπόμνημα ανάπτυξης ενός προϊόντοςΔιάλεξη11.1
-
Οι πυρήνες του στυλΔιάλεξη11.2
-
Ανάλυση του στυλ ενός εμπορικού σήματοςΔιάλεξη11.3
-
Άσκηση: οδηγός στυλΔιάλεξη11.4
-
-
Σχέδιο δράσης μάρκετινγκ 2
Μέσω αυτής της ενότητας, οι εκπαιδευόμενοι θα κατανοήσουν πώς να αναπτύξουν εκστρατείες μάρκετινγκ μέσα στο κατάστημα, πώς να επικοινωνούν το εμπορικό σήμα και να προσεγγίζουν την ομάδα – στόχο.
-
Προγραμματισμός δράσης για το μάρκετινγκΔιάλεξη12.1
-
Εργασία εισαγωγής στην εκστρατείαΔιάλεξη12.2
-
