GREENDALE: Ενσωματώνοντας τις Πράσινες Δεξιότητες στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Η κλιματική αλλαγή και οι περιβαλλοντικές προκλήσεις απαιτούν ένα εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό με ισχυρές δεξιότητες βιωσιμότητας. Ωστόσο, η έλλειψη εργαζομένων με αυτές τις δεξιότητες παραμένει μεγάλη, ενώ η τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν έχει ακόμη ενσωματώσει συστηματικά τη βιωσιμότητα στα προγράμματα σπουδών.
Το ευρωπαϊκό έργο GREENDALE – GREEN Dimension: Adapting Learning in Higher Education έρχεται να καλύψει αυτό το κενό, ενσωματώνοντας τις πράσινες δεξιότητες τόσο στα πανεπιστημιακά προγράμματα όσο και στην πρακτική άσκηση των φοιτητών/-τριών.
Σε ποιες ομάδες-στόχους απευθύνετε το έργο;
Οι δράσεις του GREENDALE απευθύνονται σε:
- Ακαδημαϊκούς και φοιτητές/-τριες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εκπαιδευτές/-τριες και μέντορες εταιρειών, που επιβλέπουν προγράμματα πρακτικής άσκησης
- Επαγγελματίες στον τομέα της βιωσιμότητας
Τι θα αναπτύξουμε;
- Μια μεθοδολογία για την ενσωμάτωση των πράσινων δεξιοτήτων στα προγράμματα σπουδών
- Ένα εγχειρίδιο για τους μέντορες των εταιρειών σχετικά με την ανάπτυξη δεξιοτήτων βιωσιμότητας στους φοιτητές/-τριες
- Εκπαιδευτικές συνεδρίες για πανεπιστημιακούς και μέντορες εταιρειών
- Ένα μάθημα κατάρτισης που θα απευθύνεται σε φοιτητές/-τριες, διάρκειας ενός ακαδημαϊκού εξαμήνου
- Πιλοτικά προγράμματα πρακτικής άσκησης, εστιασμένα στην ανάπτυξη πράσινων δεξιοτήτων
Το έργο πραγματοποιείται από το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Κόσιτσε και την ASTRA από την Σλοβακία, από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και την IDEC από την Ελλάδα, καθώς και το Κολέγιο Τεχνών, Επιστήμης και Τεχνολογίας και την Ascend Consulting από την Μάλτα.
Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του έργου και ανακαλύψτε πώς το GREENDALE διαμορφώνει το μέλλον της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης: https://greendimension.eu/el/

Με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο, οι απόψεις και οι γνώμες που εκφράζονται είναι μόνο του ή των συγγραφέων και δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα εκείνες της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Οργανισμού Εκπαίδευσης (EACEA) και Πολιτισμού. Ούτε η Ευρωπαϊκή Ένωση ούτε ο EACEA μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνοι για αυτά.
Αριθμός έργου: 2024-1-SK01-KA220-HED-000243273

