Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το digital marketing βρίσκεται στην κορυφή του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Σε αυτό το σεμινάριο, η εξοικίωση με την χρήση της νέας τεχνικής του gamification στο digital marketing θα βοηθήσει στελέχη marketing, διευθυντικά στελέχη και υπεύθυνους για την χάραξη εταιρικής στρατηγικής να διαφοροποιηθούν από τον ανταγωνισμό και να κερδίσουν το προβάδισμα στην επικοινωνία με τον πελάτη.
Γνωρίστε το gamification το οποίο είναι μια ασυναγώνιστη τεχνική που ξεφεύγει από τις συνηθισμένες πρακτικές και κερδίζει συνεχώς έδαφος στις νέες πολιτικές marketing διεθνώς!
Στο πλαίσιο αυτού του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να δημιουργούν μία ανταγωνιστική και πρωτότυπη στρατηγική στο marketing, μέσα από το «gamification». Ολοκληρώνοντας το σεμινάριο θα έχουν ήδη έτοιμες τις πρώτες προτάσεις και θα έχουν αναπτύξει πρωτότυπα εργαλεία για την εφαρμογή των πρωτοπόρων αυτών μεθόδων στην εργασία τους.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, διευθυντικά στελέχη και υπεύθυνους για την χάραξη στρατηγικής marketing.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Επιλέγουν εναλλακτικούς τρόπους για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
- Σχεδιάζουν στρατηγικές marketing διαφοροποιημένες από τις κοινότοπες προσεγγίσεις που εφαρμόζονται ως τώρα.
- Πειραματίζονται με πρωτότυπους τρόπους προσέγγισης του αγοραστικού κοινού.
- Αναπτύσσουν και να εξελίσσουν μεθόδους που ελκύουν νέους πελάτες και μετατρέπουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες σε “πρεσβευτές” της επιχείρησης.
- Υιοθετήσουν το gamification ως μέθοδο στρατηγικής της πολιτικής marketing της εταιρείας τους
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Αρχές Digital Marketing, Gamification, Εφαρμογές Gamification, Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
Σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν το δικό τους portfolio με δραστηριότητες και ασκήσεις, καθώς και πλάνο εφαρμογής των αποτελεσμάτων της κατάρτισης.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ
Ανδρέας Μουγγολιάς: Ο Ανδρέας Μουγγολιάς, είναι εκπαιδευτής ενηλίκων με 15 χρόνια εμπειρίας, με σπουδές στους τομείς της Πληροφορικής και της Παραγωγής και Προώθησης προϊόντων και με μεταπτυχιακές σπουδές στις Ευφυείς Τεχνολογίες και στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει συνεργαστεί με το ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ σε θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ ενώ είναι και συγγραφέας οδηγών σπουδών τόσο για σεμινάρια όσο και για προγράμματα σπουδών. Είναι συνεργάτης του ΕΟΠΠΕΠ, με αρμοδιότητα στις εξετάσεις πιστοποίησης ενώ έχει συνεργαστεί και με αρκετούς δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς για τη διεξαγωγή σεμιναρίων επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης. Επίσης είναι βασικός συνεργάτης και σύμβουλος του ΔΙΕΚ Αιγάλεω σε θέματα μαθητείας στον τομέα της Πληροφορικής, Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus και σχεδίασης και εκπόνησης προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτών ενηλίκων.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Μέσα από ερωτηματολόγιο.
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ
Πιστοποιητικό επιμόρφωσης σε νέες μεθόδους ψηφιακού marketing.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
8 ώρες – 9:00-17:00
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Αρχές Digital Marketing
- Βασικές αρχές του Digital Marketing
- Ιστοσελίδες και Digital Marketing
- Εφαρμογές – Apps
- Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης
- Gamification
- Marketing και διασκέδαση
- Αρχές του Gamification
- Πώς μπορεί το Gamification να βοηθήσει στην ισχυροποίηση της στρατηγικής μας στο Digital Marketing
- Δραστηριότητες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων με χρήση τεχνικών gamification
- Εφαρμογές του Gamification
- Πετυχημένες εφαρμογές του Gamification
- Φιλοσοφία και τρόποι προσέγγισης κοινού
- Σύγχρονες τεχνολογίες στην υπηρεσία του Gamification
- Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
- Τα αρνητικά του Gamification
- Τα όρια στην χρήση του Gamification
- Συνηθισμένα λάθη στην εφαρμογή του Gamification
- Ανατροφοδότηση
- Συζήτηση και προβληματισμοί
- Αξιολόγηση σεμιναρίου
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 16
- Quizzes 0
- Διάρκεια 8 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 0
- Assessments Yes
-
Αρχές Digital Marketing
-
Gamification
-
Εφαρμογές του Gamification
-
Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
-
Ανατροφοδότηση