Η διαχείριση χρόνου στις επιχειρήσεις είναι παράγοντας αποτελεσματικότητας και καλού εργασιακού περιβάλλοντος. Με σωστές τεχνικές διαχείρισης, μπορείτε να επιτύχετε αυξημένη παραγωγικότητα, τήρηση των προθεσμιών, ικανοποίηση από την ολοκλήρωση εργασιών και μείωση του εργασιακού στρες.
Η αποτελεσματική διαχείριση χρόνου έχει σημασία όχι μόνο για την επιχείρηση αλλά και για τον ίδιο τον εργαζόμενο καθώς του δίνει την δυνατότητα να κερδίσει χρόνο, να καταβάλει μικρότερη προσπάθεια και να αυξήσει την ικανότητά του να λαμβάνει αποφάσεις.
Το σεμινάριο επικεντρώνεται σε τεχνικές διαχείρισης χρόνου, οργάνωσης και ανάθεσης των εργασιών, εξοικονόμησης χρόνου και διαχείρισης της αναβλητικότητας.
Το webinar διαρκεί 4 διδακτικές ώρες και διεξάγεται σε 2 απογευματινές συναντήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται
Στελέχη επιχειρήσεων, διευθυντικά στελέχη.
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του webinar, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
- οργανώνουν το χρόνο τους, βάζοντας στόχους, προτεραιότητες και προθεσμίες
- αναγνωρίζουν τη σπατάλη χρόνου σε μη παραγωγικές εργασίες
- χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνικές διαχείρισης χρόνου
- καταρτίζουν και να τηρούν προγραμματισμό των εργασιών τους
Θεματολογία
- Εισαγωγή και ορισμοί
- Γιατί χρειαζόμαστε τη διαχείριση χρόνου
- Το κόστος της μη διαχείρισης χρόνου
- Τεχνικές διαχείρισης χρόνου
- Ημερήσια καταγραφή εργασιών
- Λίστες to-do
- Τα τέσσερα τεταρτημόρια
- Κοινά λάθη στη διαχείριση χρόνου
- Η σημασία των προθεσμιών (deadlines)
- Διαδικασία τήρησης deadlines
- Ενεργοποίηση / κινητοποίηση
- Ανάθεση εργασιών
- Αναβλητικότητα και διαχείρισή της
- Προγραμματισμός εργασιών
- Αποτελεσματική οργάνωση συναντήσεων
- Στρες και διαχείριση χρόνου
- Τα 4D της διαχείρισης χρόνου (Desire, Decision, Discipline, Determination)
Μεθοδολογία
Το σεμινάριο παρέχεται αποκλειστικά με την μορφή webinar με χρήση της πλατφόρμας GoToWebinar.
Για την παρακολούθησή του θα πρέπει να έχετε έναν υπολογιστή, σύνδεση στο διαδίκτυο και ακουστικά/ ηχεία. Με την εγγραφή σας θα σας σταλούν κωδικοί πρόσβασης και οδηγίες σύνδεσης στην πλατφόρμα του webinar.
Το webinar είναι διαδραστικό και παρέχει την δυνατότητα της Online επικοινωνίας με τον εισηγητή κατά την διάρκεια του σεμιναρίου προκειμένου να τεθούν και να απαντηθούν ερωτήσεις και απορίες. Αποτελέιται από σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του webinar, οι εκπαιδευόμενοι θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση της εκπαιδεύτριας.
Κατά τη διάρκεια του webinar, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν το δικό τους portfolio με δραστηριότητες και ασκήσεις, καθώς και πλάνο εφαρμογής των αποτελεσμάτων της κατάρτισης.
Εκπαιδευτικό Υλικό
Σημειώσεις εκπαιδευτή, κάρτες, ασκήσεις.
Πρόγραμμα
- Εισαγωγή και ορισμοί
- Γιατί χρειαζόμαστε διαχείριση χρόνου
- Το κόστος της μη διαχείρισης χρόνου
- Τεχνικές διαχείρισης χρόνου
- Ημερήσια καταγραφή εργασιών
- Λίστες to-do
- Τα τέσσερα τεταρτημόρια
- Κοινά λάθη στη διαχείριση χρόνου
- Η σημασία των προθεσμιών (deadlines)
- Διαδικασία τήρησης deadlines
- Ενεργοποίηση / κινητοποίηση
- Ανάθεση εργασιών
- Αναβλητικότητα και διαχείρισή της
- Προγραμματισμός εργασιών
- Αποτελεσματική οργάνωση συναντήσεων
- Στρες και διαχείριση χρόνου
- Τα 4D της διαχείρισης χρόνου (Desire, Decision, Discipline, Determination)
Πιστοποιητικό
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ
Το webinar πραγματοποιείται σε δύο 2ωρα session
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 0
- Quizzes 0
- Διάρκεια 4 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 0
- Assessments Yes