Η επιβίωση στη σύγχρονη αγορά, η οποία χαρακτηρίζεται από έντονο ανταγωνισμό και συνεχείς αλλαγές, αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις. Η ανάπτυξη νέων ικανοτήτων οι οποίες θα εξασφαλίσουν την προσφορά πραγματικά χρήσιμων προϊόντων και υπηρεσιών και υπόσχονται τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές είναι πλέον επιτακτική. Το κλειδί της επιτυχίας για τις επιχειρήσεις είναι μία διαφορετική προσέγγιση, που επιτρέπει τη δημιουργία ουσιαστικών καινοτομιών και λύσεων: το Design Thinking.
Το Design Thinking αποτελεί μια ανθρωποκεντρική μέθοδο που χρησιμοποιεί εργαλεία σχεδιαστών, όπως η ενσυναίσθηση και ο πειραματισμός για την ανάπτυξη καινοτομίας και την εύρεση λύσεων. Το Design Thinking διδάσκεται στα μεγαλύτερα πανεπιστήμια παγκοσμίως και υπόσχεται τη ριζική αλλαγή του τρόπου εργασίας.
Σε ποιους απευθύνεται
Το εργαστήριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, στελέχη επιχειρήσεων, επικεφαλής ομάδων, προϊσταμένους τμημάτων, άτομα που ασχολούνται με την ανάπτυξη καινοτομίας, νέους επιχειρηματίες και άτομα που ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν τη δική τους start-up. Ακόμη, το σεμινάριο απευθύνεται σε φοιτητές, ιδιώτες και άτομα που επιθυμούν να ενδυναμώσουν τις ικανότητες τους στην ανάπτυξη νέων ιδεών και την εύρεση λύσεων.
Μαθησιακά αποτελέσματα
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα εργαλεία και τη μεθοδολογία του Design Thinking για να αναπτύξουν νέες ιδέες και καινοτομία, με συστηματικό και δημιουργικό τρόπο. Ακόμα, θα αντιληφθούν τη σημασία της πελατοκεντρικής προσέγγισης, στοιχείο που απαιτεί η σύγχρονη αγορά από τις επιχειρήσεις, και θα είναι σε θέση να αντιληφθούν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών. Τέλος, υπόσχεται μία νέα οπτική στον τρόπο που οι επιχειρήσεις σχεδιάζουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και μία νέα προσέγγιση στην επίλυση των προβλημάτων τους.
Θεματολογία
- Εισαγωγή και κατανόηση της έννοιας του Design Thinking.
- Μεθοδολογία Design Thinking
- Αντιμετώπιση προκλήσεων
- Άντληση έμπνευσης
- Δημιουργία νέων ιδεών
- Εντοπισμός ευκαιριών
- Ασκήσεις
Μεθοδολογία
Σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις και παραδείγματα. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν το δικό τους portfolio με δραστηριότητες και ασκήσεις, καθώς και πλάνο εφαρμογής των αποτελεσμάτων της κατάρτισης.
Εκπαιδευτικό υλικό
Παρουσίαση, βίντεο με παραδείγματα, ασκήσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Αξιολόγηση
Μέσα από ερωτηματολόγιο.
Πιστοποιητικό
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Διάρκεια
4 ώρες
Πρόγραμμα
- Εισαγωγή στο Design Thinking
- Παρουσίαση μεθοδολογίας Design Thinking
- Επιτυχημένα παραδείγματα Design Thinking σε επιχειρήσεις
- Δημιουργία ομάδων και ανάπτυξη μεθοδολογίας
Χαρακτηριστικά σεμιναρίου
- Μαθήματα 9
- Quizzes 0
- Διάρκεια 4 ώρες
- Γλώσσα Ελληνικά
- Students 0
- Assessments Yes
-
Εισαγωγή στο Design Thinking
-
Μεθοδολογία Design Thinking
-
Επιτυχημένα παραδείγματα εφαρμογής του σε επιχειρήσεις
-
Δημιουργία ομάδων και ανάπτυξη μεθοδολογίας