• Αρχική
  • Όλα τα σεμινάρια
    • Για στελέχη
    • Για εκπαιδευτικούς
    • E-Learning
  • Εταιρικές εκπαιδεύσεις
  • Ποιοί είμαστε
  • Εκδηλώσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία
    • Cart

  • Ελληνικα
Έχετε ερωτήσεις;
(+30) 210 428 6227
idec@trainingcentre.gr
Training Centre
  • Αρχική
  • Όλα τα σεμινάρια
    • Για στελέχη
    • Για εκπαιδευτικούς
    • E-Learning
  • Εταιρικές εκπαιδεύσεις
  • Ποιοί είμαστε
  • Εκδηλώσεις
  • Blog
  • Επικοινωνία
    • Cart

Digital Marketing

  • Αρχική
  • Blog
  • Digital Marketing
  • Κατηγορίες διαφημίσεων στο Instagram

Κατηγορίες διαφημίσεων στο Instagram

  • Κατηγορίες Digital Marketing
  • Ημερομηνία 20/05/2020

Το Instagram είναι μια από τις μεγαλύτερες και πιο ενεργές πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης του κόσμου. Με περισσότερα από 400 εκατ χρηστών, 40 δίς συνολικά αναρτημένων φωτογραφιών και 3.5 δις likes σε φωτογραφίες ημερησίως.

Πώς μπορούν τα διάφορα brands να αξιοποιήσουν αυτές τις νέες διαφημιστικές δυνατότητες του Instagram για την προβολή τα προϊόντων ή τις παρεχόμενων υπηρεσιών των ιστοσελίδων τους;

Παρ’ όλο που η διαφήμιση στο Instagram είναι σχετικά πρόσφατη προσθήκη, προσφέρεται ήδη ένα μεγάλο εύρος τύπων και μορφών διαφημίσεων. Ακολουθούν οι τέσσερις μεγαλύτερες κατηγορίες καθώς και το τι μπορείτε να κάνετε με την καθεμιά τους:

Φωτογραφικές διαφημίσεις (Photo Ads)

Οι φωτογραφικές διαφημίσεις είναι αυτό το οποίο είμαστε περισσότερο συνηθισμένοι να βλέπουμε στη ροή ειδήσεών μας στο Instagram: μεμονωμένες φωτογραφίες, με μια επιπρόσθετη ένδειξη «Sponsored» («καταχώριση») στην πάνω δεξιά γωνία τους.

Διαφημίσεις «καρουζέλ» (Carousel Ads)

Οι διαφημίσεις «καρουζέλ» επιτρέπουν στα διαφημιζόμενα brands να συμπεριλαμβάνουν πολλαπλές εικόνες σε μία διαφήμιση, σε μορφή οριζόντιας κύλισης (scroll).

Διαφημίσεις βίντεο (Video Ads)

Οι διαφημίσεις βίντεο έχουν πολλές φορές αποδώσει μερικά από τα καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο συμμετοχής των χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα, και αυτό το χαρακτηριστικό συνιστά έναν ιδιαίτερα δυναμικό τρόπο διάδοσης του μηνύματός σας στο κοινό του Instagram. Οι χρήστες θα πρέπει να πατήσουν το κουμπί ενεργοποίησης του ήχου στο βίντεό σας ώστε να τό ακούσουν, επομένως είναι κομβικής σημασίας η αφήγησή σας να πραγματοποιείται μέσω συναρπαστικών και αυτάρκων οπτικών ερεθισμάτων που να μην εξαρτώνται καθοριστικά από τον ήχο.

Διαφημίσεις Marquee Ads

Οι διαφημίσεις μαρκίζας είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στη γκάμα τύπων διαφημίσεων του Instagram. Αποτελούν καμπάνιες ημερήσιας διάρκειας που προσφέρουν τοποθέτηση των διαφημίσεών σας σε κορυφαία θέση στη ροή ειδήσεων των χρηστών και εγγυημένα αποτελέσματα εντυπώσεων στο διαφημιστικό σας κοινό.

  • Μοιράσου το:
author avatar
Παναγιώτης Μουρελάτος

BSc in Business Administration, he is an experienced professional having worked in executive positions in the areas of Business Consulting, Business Development, Franchise and Digital Marketing for the past 15 years. He has excellent grasp of business concepts, wide range of experience in different sectors and proven record in managing projects with success. The main focus of his work is on Digital Marketing, strategic planning and implementation for solutions for B2C and/or B2B environments. Expert in development of e-learning materials for Education. He is proficient speaker of English language. 

Προηγούμενη δημοσίευση

Αποτελεσματική τηλεεργασία (teleworking)
20/05/2020

Επόμενη δημοσίευση

Ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων (Soft Skills) μέσα από την πρακτική άσκηση
05/06/2020

Ενδέχεται επίσης να σας ενδιαφέρουν

Χdsadasdaωρίς τίτλο
Digital Marketing για νέους στο EU Youth 4 Health
12 Σεπτεμβρίου, 2021
Digital MArketing Tips
Digital marketing tips για την επιχείρησή σας
14 Μαρτίου, 2020

Αναζήτηση

Σεμινάρια

  • Για εκπαιδευτικούς (29)
    • STEM (1)
    • Βιωσιμότητα (1)
    • Δημιουργικότητα & Καινοτομία (5)
    • Εκμάθηση γλώσσας (2)
    • Ένταξη & Διαφορετικότητα (2)
    • Επιχειρηματικότητα (1)
    • Ήπιες δεξιότητες (1)
    • Παιδαγωγικά (2)
    • Ποιότητα, Αξιολόγηση & Διoίκηση (6)
    • Πολιτισμός & Θέατρο (1)
    • Ψηφιακή μάθηση (2)
  • Για στελέχη (21)
    • Διοίκηση (11)
    • Επιχειρηματικότητα (12)
    • Ήπιες δεξιότητες (4)
    • Ομαδικότητα (1)
    • Πωλήσεις (4)
    • Ψηφιακό μάρκετινγκ (6)
  • Γλώσσα σεμιναρίου (1)
    • Αγγλικά (1)
    • Ελληνικά (25)
  • Κόστος σεμιναρίου (1)
    • Δωρεάν (4)
    • Επί πληρωμή (22)
    • Σε προσφορά (8)
  • Τύπος σεμιναρίου (3)
    • E-Learning (9)
    • Εταιρικές εκπαιδεύσεις (1)
Εκπαίδευση WooCommerce E-Shop Online

Εκπαίδευση WooCommerce E-Shop Online

90,00€
Τεχνητή Νοημοσύνη : Ο νέος σου συνέτΑΙρος

Τεχνητή Νοημοσύνη : Ο νέος σου συνέτΑΙρος

90,00€
Διαχείριση Στρες

Διαχείριση Στρες

Δωρεάν
Παιδεία στα Μέσα (Media Literacy)

Παιδεία στα Μέσα (Media Literacy)

Δωρεάν
Game-based learning

Game-based learning

400,00€

Πρόσφατα άρθρα

Τέταρτο newsletter του έργου STREAM
17Δεκ2025
Co.De: Συνεργατικός σχεδιασμός για τα σχολεία του μέλλοντος!
11Δεκ2025
Αξιολόγηση του Κύκλου Ζωής: το Κλειδί για την Οικολογική Καινοτομία
01Δεκ2025
idec_trainingcentre_logo

96, Iroon Polytechniou Avenue, 18536 Piraeus, Greece

(+30) 210 428 6227

idec@trainingcentre.gr

Company Registration No: 44500807000

Ωράριο λειτουργίας

Δευτέρα-Παρασκευή:

9 π.μ. έως 6 μ.μ.

Σαββατοκύριακα και επίσημες αργίες:

Κλειστά

Γιατί να μας επιλέξετε

Έχουμε σχεδιάσει και αναπτύξει εκπαιδευτικά σεμινάρια που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες, αξιοποιώντας τις τελευταίες μεθόδους και εργαλεία εκμάθησης.

Στην IDEC AE παρέχουμε έναν κατάλογο εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σεμιναρίων, ωστόσο, έχουμε την ικανότητα να σχεδιάσουμε εξατομικευμένα προγράμματα που να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες μαθησιακές σας ανάγκες.

Copyright © 2020 IDEC S.A.

Τρόποι πληρωμής / Όροι χρήσης - Προστασία προσωπικών δεδομένων